Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Визначали стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на розвиток учнів
Обговорили питання, як допоможуть учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання.
Створювали приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блогу) для демонстрації виконання учнями проекту. Колеги поділилися думками щодо покращення розробленого прикладу учнівської роботи
Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Переглянув учнівський приклад з огляду на розроблену форму оцінювання
Були внесені зміни у План вивчення теми
Обговорили питання, як допоможуть учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання.
Створювали приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блогу) для демонстрації виконання учнями проекту. Колеги поділилися думками щодо покращення розробленого прикладу учнівської роботи
Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Переглянув учнівський приклад з огляду на розроблену форму оцінювання
Були внесені зміни у План вивчення теми
Немає коментарів:
Дописати коментар